sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Kesän aloitus!

Eilen sitten grillattiin meillä, mun luona, no oikeastaan meillä.. Kalle tuli ostamaan kanssani kaasugrillin ja kaikki tykötarpeet, onneksi tuli ei oilisi saattanut ensimmäisellä kerralla sattua ihan kaikki tarvittava materiaali mukaan, käsittämätöntä että pakettiin ei kuulu letkua joka menee kaasupulloon.. Elämän suuria mysteereitä :D! Onneksi siis Kalle oli mukana, saatiin kerralla kaikki mitä tarvitaan että päästiin grillaamaan. Kalle tuli kokoamaankin grillin, ja Jenni ja pojat tulivat muutenvaan, oli kivaa. Saatiin vielä Laura ja Janikin mukaan, poikia oli viisi ja aikuisia saman verran. Oli oikeastaan taas kerran yhdet kesänalottajaiset, tällä kertaa Raumalla. Ilta oli hirmu mukava ja meillä meni Lauran ja Janin kanssa aika myöhäiseen, mutta ei se mitään, pääkään ei ole kovin kipeä, taas mietin että tuntuu kuin vuosia välissä ei olisi ollenkaan ollut, ihan niinkuin ennenkin, vain ilman Jannea. Janne oli jutuissa mukana kuitenkin, muisteltiin kaikkea mitä on tullut aikanaan tehtyä ja hölmöiltyä, ja todellakin aika kultaa muistot. Naurettiin ja juotiin siideriä ja sangriaa ja syötiin grilliherkkuja. Elämä tuntui mukavalta ja tuntuu edelleen. Sanoisinko lupaavalta, ehkä tästä  todellakin tulee hyvä elämä vielä. Olen saanut tämän viikon aikana Raumalla tutustua aivan mahtaviin ihmisiin, osan olen entuudestani jo hiukan tuntenut osa on aivan uusia tuttavuuksia, mutta olen onnellisessa asemassa että minulla on ollut mahdollisuus tutustua näihin ihmisiin. Varsinkin Heidiin ja Markkuun ja Syrjästen "karavaaniperheeseen" , huippu tyyppejä, muihinkin aivan loistaviin ihmisiin, ja osaan olen tutustunut vasta pinnallisesti ja odotan että oppisin tuntemaan paremmin. Minä olen onnellisessa asemassa, minulla on ystäviä täällä ja tuolla, jokapuolla, ei sellainen ihminen voi valittaa. Sellainen ihminen voi elää elämäänsä eteenpäin, jännityksellä odottaen mitä seuraava päivä tuo tullessaan.

Oikein ihanaa sunnuntaita kanssakulkijat, tänään(kin) on hyvä päivä, nautitaan siitä !