keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Onnen pisaroita!

Tein listan.. mitä elämä on ottanut ja antanut.. en konkreettista mutta mielessäni. Jannen lähtö tuntui niin valtavalta menetykseltä että en pystynyt ajattelemaan fiksusti mitä kaikkea olen saanut, joten ajattelin ruveta miettimään mitä kivaa on odotettavissa.. Se on helpompaa ja sitten kun olo on hieman parempi voin ajatella jo vähän isommalla mittakaavalla mitä olen "saanut" ja mitä menettänyt.

Olin tänään puistokahvilassa ja leikkipuistossa poikien kanssa, Jenni ja Kalle olivat seurana, kävin Prismalla ja ostin saappaat itselleni, muistin aivan yhtäkkiä että Jannen ja minun piti lähteä Lappiin vaellukselle.. siitä puhuttiin parina edellisenä kesänä.. Päätin että sinne minä vielä menen, ilman Jannea mutta en yksin, houkuttelen jonkun ystäväni mukaan.. Mietin että aikataulukaan ei ole niin justiinsa, voi olla että ystävä jonka houkuttelen mukaan ei edes ole ystäväni vielä, voi olla että se on joku vanhoista ihanista ystävistäni. Jokatapauksessa Lappiin lähden, rinkan ostan jo pian, ja alan suunnitella.. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Ehkä syksyllä menen jo ehkä vuodenpäästä syksyllä mutta menen ja otan Jannen sydämmessäni mukaan. Hassua mitä yhdet saapaat saavat ajattelemaan, ja muistamaan.. se tuli kuin "salama kirkkaalta taivaalta" minun ON lähdettävä tekemään se vaellus, itikoista viis.

Lähitulevaisuudessa minulla on myös odotettavaa.. Minna tulee tänään kahville, Maria huomenna ja viikonloppuna jo Jape. Laura ja Janikin tulevat mahdollisesti grillailemaan ja tiistaina on työpaikan grilli-ilta.. Minullako ei mitään odotettavaa, HÄPEÄ MINÄ että edes ajattelin niin.. Juhannusta odotan myös kovasti, mökki on aivan ihana, ja satoi tai paistoi, aion nauttia mökkielämästä ja merimaisemasta.. Ikävöidä Jannea mutta iloita perheeni seurasta, siskoista , omista ja siskon pojista, ystävistä, kaikesta ihanasta. Juhannuksen jälkeen häämöttää jo GDANSKin matka.. aivan mahtavaa.. Vieraita Varkaudesta ja Pieksämäeltä on tulossa kesällä.. Todellakin minulle on tulossa aivan loistava kesä <3 odotan sitä ja muistan iloita pienistä asioista, yrittää olla välittämättä isoista pahaa mieltä tuovista. Suru tulee aaltoina, yritän olla niin että suru on surua, en päästä epätoivoa sisään..

Mukavaa keskiviikkoa ystävät rakkaat <3