keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Hyvää syntymäpäivää rakkaani!

Tänään on sinun syntymäpäiväsi! Minua sattuu kovemmin kun pitkään aikaan. Tuntuu että ahdistus alkoi heti kun kello ensimmäisen kerran herätti, en jaksa enkä halua nousta, en halua tehdä mitään, haluaisin että on jo huominen tai ylihuominen. Ikävä on niin valtava. En kuvitellut vuosi sitten että tämä syntymäpäivä on tällainen.. juuri tänään en ilahdutakkaan sinua pienellä lahjalla, juuri tänään ei syödä yhdessä sinun ja poikien kanssa kakkua kun tulet töistä, juuri tänään on ensimmäinen kerta kun sinun syntymäpäiväsi "juhlitaan" ilman sinua. Tiedän että minun on kerättävä kaikki voimani että selviän, enkä tiedä miten kauan kestää että huomaan selvinneeni. Luulen että tulen inhoamaan vappua koko lopun elämääni. Voi olla että niin ei ole, mutta juuri nyt tuntuu että vappuun kulminoituu sinun elämäsi, on sinun syntymäpäiväsi, päivä jolloin sait tulla tähän maailmaan. Miksi vain vajaa 35 vuotta myöhemmin oli sinun aika lähteä, ja miksi et ottanut minua mukaan? Tahtoisin antaa sinulle syntymäpäivähalauksen, tahtoisin lähettää tekstiviestin töihin "Hyvää syntymäpäivää rakas!" mutta ei enää en voi sitä tehdä, voin ostaa kukkia ja mennä haudallesi, voin ajatella sinua, voin taas katsoa niitä kuvia jotka tekevät kipeää, voin yrittää selvitä voittajana tästä päivästä. Voin toivoa että juuri tänään olisin tarpeeksi vahva, että en musertuisi tämän ikävän ja surun alle, en saisi paniikkikohtausta, selviäisin. Olo on kuitenkin jo nyt niin ahdistunut että siihen tarvitaan paljon että selviän. Olen jo elänyt tunteja kerrallaan.. tänään on siirryttävä taas aikaan minuutti kerrallaan, enempään en pysty enkä voi ajatella. Tätäkö tämä elämä on nyt.. saan muutaman hyvän päivän joiden jälkeen tipahdetaan taas aallon pohjaan. Miksi minulle näin, minähän rakastin tavallista arkea, en odottanut suuria, vaan nautin kaikesta siitä mitä meillä oli, en kaivannut koskaan mitään enempää, en ollut mielestäni liian vaativa, miksi sinut vietiin pois miksi minä en saanut pitää sinua, miksi minä olen leskenä tämän ikäisenä, miksi minulla ei ollut oikeutta ihmiseen jota rakastin ja rakastan, miksi me emme saaneet enempää aikaa? Voisiko joku vastata?

Hyvää syntymäpäivää rakkaani, olet tänään mielessä vahvemmin kuin pitkään aikaan, haluaisin sinut lähelleni, en saa, mutta mielessäni olet joka ainoa minuutti. Olet niin rakas, voi miten inhoan sitä päätöstä että sinun aikasi oli lähteä, se ei ole oikein, minä olisin halunnut lähteä ensin, minä kaipaan ja ikävöin ja suren, tule takaisin, edes hetkeksi <3 RAKASTAN <3 !

Viimesyntymäpäivillä sait lahjakortin kalastustarvikeliikkeeseen.. en tiedä mitä olisin keksinyt tänävuonna.. Olisin halunnut keksiä mielummin lahjan.. en kukkia haudalle. IKÄVÄ <3